Okula çikolata firmasının sahibi gelmişti. Yeni bir çikolata şekli tasarlamak istediğini söyledi. Herkesin istediği gibi bir çikolata tasarlamasını istemiştir.
Pazara gittim ve her zamanki gibi elimdeki listeye bakıp alışverişe başladım. Çilek almak için pazarcıya yaklaştığımda al tam kasa öde yarım para dedi. Allah Allah dedim nasıl oluyor bu iş. Hem tam kasa al hem yarım para ödememi söyledi. Yarı yarıya indirim bunlar yarı yarıya dedi. Ben çok şaşırdım. Sonra arkamı döndüm. Bal kabağı satılıyor.