"Her ne düşünüyorsanız düşünün ama insan olduğunuzu unutmayın.
Beşer şaşar diye bir laf vardır.
Yani hata yapmak insanın doğasında vardır.
Ayrıca bunlara bugün hata diyoruz, yarın ne diyeceğimiz belli değil."
Geçmişi düşünmek, düşündüğünüz şey çok eğlenceli bile olsa, insanda bazen buruk bir hüzün yaratıyor, çünkü onlar geçmiş, bitmiş. Size ait olsa da artık asla ulaşamayacağıniz bir parçanız olmuş. Belki de bu yüzden bizler için çok değerli...