Dünya da bana sorarsanız böyle bir eğlence parkı gibidir.Çok kısa süreliğine ziyarete geldiğimiz ve yakında ayrılacağımız harika bir park.Fakat bazımız nedense buranın sahibi olmaya,burayı çekip çevirmeye,mal mülk biriktirmeye,bir şeylere hakim olmaya kitlenmiş haldedir.Şu kısacık ziyarette hayret ve neşe içinde geçip gitmek varken onlar bu kısa deneyimi ağır bir mesaiye dönüştürmekte hiçbir beis görmezler.
Bence bir karar vermek lazım bu dünyanın işletmecisi miyiz yoksa ziyaretçisi mi