O bize Tanrının sözünü getirdi.Doğru.Ama kendisi Tanrının sözünü,öğretisini anlamamış.Ağzıyla anlamış,kafasıyla anlamış,ama bedeniyle değil.Bu ışık içine işlememiş ki dışına yansısın,gittiği yerde her şey yüreğinin ışığıyla aydınlansın.Sevgi de denebilir bu ışığa.