Büşra karakaya

Büşra karakaya
@busrakarakaya13
"Hayatta hiçbir sey,uğrunda ölmek için istenmez. Her sey yaşamamız için olmalıdır.Hatta biraz ileri gideyim, kendi yaşamamız için... Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki, derhal uğrunda can feda edecek bir sey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun! Yaşamak, herkesten daha iyi, herkesten daha üstün yaşamak, insanlara hâkim olarak, kuvvetli, belki de biraz zalim olarak yaşamak.. Dünyada bundan başka istenecek ne vardır? Hayatını bu gayeye vakfet, görürsün, nasıl birdenbire canlanacaksın! "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sen sevgiline ne verebilirsin sanki? Kalbini mi? Pekâlâ, ikincisine? Gene mi o? Üçüncü ve dördüncüye de mi o?.. Atma be adaşım, kaç tane kalbin var senin?" Davul bile dengi dengine ama atmaca kolunu vermiş değirmene biz kalbimizi vermişiz çok mu?