Adalet nedir? Yasalarda yazılı olan mi, yoksa toplumun fiilen geçerli sayıp uyduğu mu ? Yoksa her şeyin hakça yürüdüğü koşullarda, yasalarda yazılı olup olmadığına bakmaksızın geçerli sayılması ve uyulması gereken şey midir adalet?
Fakat, Allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor. Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor. Tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor.