"insan, ne yazacağını bilebilseydi, hiçbir şey yazmazdı.”
yazıyor bilmediklerini, çünkü bildikleri pek az.
Alıntı belirtilmeyen sözler şahsıma aittir.
#48310379#57521023
Nefret ettiğim bir şey daha varsa, o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatrınızı sorup, "İyiyim," demenizi beklemeleridir.