"insan, ne yazacağını bilebilseydi, hiçbir şey yazmazdı.”
yazıyor bilmediklerini, çünkü bildikleri pek az.
Alıntı belirtilmeyen sözler şahsıma aittir.
#48310379#57521023
Yer gök dile gelmiş anlaşmazlığımızı konuşuyordu. Biri gelip de şöyle dedi bana:"Onun da bir sürü yarası var bilmiyor musun?"
"Yaralarının en büyük şahidi benim. Ancak onun yaralarını ben açmadım, benimkiler ise sadece onun eseri." dedim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Yoo, Miss Cathy; niçin sevdiğinizi söylemeniz gerek.
+Peki öyleyse. Yakışıklı olduğu için, yanında bulunmaktan hoşlandığım için.
-Kötü.
+Sonra, genç ve neşeli olduğu için.
-Bu da kötü.
+Sonra, beni sevdiği için.
-Bunun ise hiç değeri yok.
Ayağının bastığı yeri, onu saran havayı, dokunduğu her şeyi, söylediği her sözü seviyorum. Her halini, her davranışını, baştan aşağı her şeyini, her şeyini seviyorum, işte bu kadar.