Hak ettiklerimizi değil, yaşamamız gerekenleri yaşıyoruz. Bizi olgunlaştıracak, çiğlikten kurtaracak hayatı yaşıyoruz. O zaman söylenmeden , şikayet etmeden yaşamalı değil miyiz? Şikâyet ederek yaşamayı seçersek yaşadıklarımızın içinden almamız gereken dersleri, incelikleri kaçırırız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İlim talebesi bir ilmî merkeze kayıtlı olan değil, yürürken, otururken, bir şeyler yerken zihni daima ilmî meselelerle meşgul olan kimsedir." Muhammed Şefi'
Abdülfettah Ebû Gudde Pakistan' da Darû'l-Ulûm' u ziyaret edip ayrılırken Muhammed Takî Osmânî' ye sevgi ve muhabbetini şu şekilde ifade etmişti:
-'Elma olsan, seni yerdim.'
Sonraları da 'Tüffahetü Pakistan' diye atıf yapmıştır..
Dünyanın en uzak köşelerini teknolojiyle keşfe çıkan insan; içindeki dünyanın mahiyetinden habersiz yaşamakta, lazeri keşfedebilen insan, içinin galaksilerinden habersiz...
İnsan aslı olan sırrı müşahedeye devam ederse, ilahî sırrın hükmü zuhur eder ve eşyanın hakikatine ererek manevi miraç etmiş olur..