Büşşş

Büşşş
@bussinyoo
Dünyadan uzaklaşmak için okuyan biriyim. Bir yanımda kanunlarım diğer yanımda kitaplarım..
Ama hayatın anlamını arıyorsan, hiç yaşamamışsın demektir.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Görünüşte en yoğun ve yaşamaya değer hayatları yaşayanlar bile en nihayetinde kendilerini böyle hissediyorlardı belki. Dönümler boyu hayal kırıklığı, tekdüzelik, acı ve rekabetin içinde tek tük birkaç mucize ve güzellik vardı. Belki de hayatın anlamı bundan ibaretti. Kendini tanıklık eden bir dünya gibi olmak. Nora’nın ve abisinin anne babasını mutsuz eden şey başaramamak değil, başarılı olma beklentisiydi belki.
Sayfa 136·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
“Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.”
Sayfa 66·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
“İstemek,” dedi ölçülü bir sesle, “ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğim bir hayat var.”
Sayfa 61·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
“Aşktan korkmak yaşamdan korkmaktır ve yaşamdan korkan herkes dörtte üç ölmüş demektir.”
Sayfa 36·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı