büsra

büsra
@bussraymtc
Reklam
Bir insanın yaşayıp yaşamadığından daha önemlisi nasıl yaşadığıdır, yaşadığı müddetçe neler yaptığıdır.
Her zamanda, her yerde sen bende yaşadıkça Sen evreninde sana seni aratacağım.
Ölünceye kadar seni bekleyecekmiş, Sersem. Ben seni beklerken ölmem ki.. Beklersem