Kitap okumayı sevmeyen bir insanın seveceğine katiyen inanmıyorum zaten.
Çünkü içinde duygu olan bir seyleri sevmeyen biri , insanıda düzgün bir sekilde sevmez
Yalnızlığı sevmek, gürültülü ve kalabalık ortamlardan rahatsız olmak, tartışmalardan ve kavgalardan olabildiğince uzak durmaya çalışmak, gürültüden korkmak , özgüven eksikliği , sinirlendiğinde veya üzüldüğünde kendini ifade edemeyip ağlamaya başlamak , insanlara güvenmemek, gerçekten sevildiğine inanmamak, en ufak kavga veya tartışmada ellerin titremesi gözlerin dolması... En ufak bir sevgi gösterildiğinde gereğinden fazla minnet duyma... Bir de tüm bunları saklayabilecek kocaman bir gülümseme... Hangi olayların ruhumuza yansıması olabilir ?
Ben sevgi gösterirken bile itilendim bu evde. Sevgi isterken demiyorum bak, sevgi gösterirken bile itilmekten bahsediyorum. Bundandır kimsesiz kalışım, sığıntı gibi hissedişim...