Dilemma

Dilemma
@butimar
Canımla besliyorum şu hüznün kuşlarını 𓅪
İçimdeki ses uzaklara çekilmişti.
Sayfa 7
Reklam
"Yaşamak ne zor şey kalbi olana" | İbrahim Tenekeci | m.youtube.com/watch?v=mjvGjUo...
Şimdi kilitli bir kütüphanede durmadan tozlanan, hiç okunmamış bir kitap gibiyim. Uzun ve sıkıcıyım. İçinde ne olduğunu kimse bilmiyor.
Sayfa 204
Yaşamak bir gün gelir, ağır bir yük olur insanın sırtında.
Sayfa 151
Yalnızlık… Kendine pek sık bahsetmediği, gecesini ve gündüzünü muzdarip kılan, zamanın bir türlü geçmeyişinin müsebbibi, hep bu yalnızlık değil miydi? Ama bütün bu müşkül taraflarıyla alıştığı, marazi bir ruhla sevdiği bu acayip bekleyişi meydana getiren de, yine yalnızlık değil miydi? Suçluyu bilmiyor değildi, bunu çok evvel bulmuş, kabullenmiş ve hatta sevmişti. Ama o, yalnızlığın kendine vergi olduğunu zannediyor, yalnızlığı bu manasıyla anlayabilmeyi, fazladan yaşanmış ömrün, bezgin ruhuna verdiği acıklı bir mükâfat olarak görüyordu.
Sayfa 115