Cumbadan Rumbaya Kitabı sanki dizi izliyormuş gibi bir solukta okudum. Her karakter beni çok etkiledi ama Selim ve Cemile'nin aşkı beni benden aldı. Birbirlerinden kopamayışları ama buna rağmen bir araya geldiklerinde hep kavga etmeleri, şifayı birbirlerinde bulmayı ve sonunda o kadar mücadeleden sonra kavuşmaları beni çok etkiledi. Ders çıkartılabilecek, güzel mesajları bulunan şahane bir kitap. Günümüz dizilerini izlemektense insanların bu tarz kitapları okumasını şiddetle tavsiye ederim.
Kalpten kalbe yol vardır. Bu yol dardır, oradan çok ince duygular geçer. Susarsanız, susarım, anlaşırız. Zekamız kelimeleri sevdiği kadar kalbimiz bunlardan nefret eder. Kalbimizin dili sükuttur. Çünkü bir duyguya isim verilemez.