15 yaşında, aklınızın birkaç karış yukarda hayatın tozpembe ve duyguların tavan olduğu yaş aralığındaysaniz okuyup sevebilirsiniz ama aklı başında hiç bir insan bunu okuyupta etkilenmez her sayfası dalga geçmelik bir kitap.
ilk kitabı meraktan okumuştum bunada başlama sebebim kirayı merak etmemdi ama olay sadece bir gezene düşüp sks yapıp durmaları insan biraz çevreyi falan egzotik tutar yaa n3bileyim karakterleri daha donanımlı olsaymış keşke, çöl gibi bir gezen kendileri birkaç hayvan türleri dışında yaşamin monoton olduğu herkezin sıkıntıdan birbirine sardığı bir ortam yaaaa