Özellikle ABD'nde, büyük firmalar, "İşlenmiş ve Sanayi ürünleri" diye adlandırılan besinleri geniş kitlelere benimsetmek ve bu sayede önemli karlar elde etmek tutkusu içinde, yeri geldiğinde bilim insanlarını para ile satın almak suretiyle, araştırma sonuçlarını kendi çıkarları doğrultusunda çarpıttırarak yayınlar yaptırdılar; bu bağlamda, örneğin bilimsel yönden şekerin insan vücuduna ne kadar zararlı olduğu raporlarla saptanmasına rağmen, bu sonuçları topluma yansıtmadılar. Buna karşın, hayvan yağının ve proteinin zararından bahsettiler. Oysa, bu büyük bir aldatmaca idi; çünkü insanı şişmanlatan, dokularına, organlarına zarar veren, tüketilen hayvansal besinlerdeki yağdan ziyade rafine şekerin bizzat kendisi idi. Asla unutmamak gerekir ki en büyük düşmanımız yağ değil rafine şekerdir.
ette de antibiyotik sıkıntısı var muhabbet en sonunda ne yiyeceğiz o zaman'a bağlanıyor