Bende herkes gibi bir bit miydim , yoksa bir insan mı ? Önüme çıkan engeli aşabilir miydim , aşamaz mıydım ? Eğilip iktidarı yerden almaya cesaret edebilecek miydim , edemeyecek miydim!
Titreyen bir yaratık mıydım , yoksa hakları olan biri mi?...
Bazen kendi kendime şöyle diyorum : Senin yazgının benzeri yok ; diğerleri şanslı- senin kadar sıkıntı çektirilen bir kişi bile yok. - Sonra eski çağların bir şairini okuyunca , içimden geçenleri görür gibi oluyorum. Katlanmak zorunda olduğum çok şey var ! Ah! Benden önce yaşayan insanlar benim kadar üzüntü yaşadılar mı acaba ?
Nerede olursan ol ister yarım kilometre uzakta ister dünyanın öteki ucunda , her zaman yanımda olucaksın daima kardeşim kalıcaksın .
PAUL WALKER 'I SAYGIYLA ANIYORUZ.