jane austenin favorilerimden olan bu kitabında da yazarımız yine tüm duygu ve düşünceleri en güzel haliyle, ipek bir çarşaf nidasında mısralara dizmiş. elizabeth&darcy ilişkisi romantizmin büyük isimlerindendir benim için. asla sıkılmayıp tekrar tekrar okuyacağım sayılı eserlerdendir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"keşke futbol oynasaymışım; belki de bacağımı nüzhet’in aşkı kadar yormazdı." cümlesi yakan yıkan kitap. bir solukta bitirdiğim her şeyin müthiş şekilde tasvir edildiği bir kitap. tek kusuru bende kitap bitmemiş hissini uyandırmış, sanki devamı gelecek gibi bir iz bırakmıştı