m
Arzularımız gerçəkləşdi Sən getdin Bu xarabalıqlardan Gələcəyinə fokuslanıb Hərkəsi burda qoydun Amma O batağlıqda məndə qeybə çəkildim Dünən son dəfə səninlə Görüşümüzü xəyal edirdim Amma sənin bir anda Xəbərsiz getməyin Son xəyallarımıda batırdı Yolun açıq olsun gözəlim. Ümid edirəm Yad diyarlarda Heçbir çətinliyin olmayacaq Olsa belə Mənə bildir. Çünki biz Lazım olduqca Birbirimizə qarşı Eyni anda Qardaş-Bacı Ata-Ana Sirdaş Yaxın dost Vəya ən əsası Yoldaş Olmuşuq. İlk ikisi bəlkə də qəribə
dolap kapağı kafama çarpıyor musluğu yerinden söküyorum bye bye blackbird bye bye hisli çocuk bay bay cüruf ve yalos bye bye bye bye bye sadeleştir bye bye açıkçası sevmiyor birazcık hiç mi biiirrrazıcık bile sevmiyorum bye bye önemi yok bye bye
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
FEQİYÊ TEYRA Bûye payîz li van wara, Xezal weryane bin dara, Li bin çi diken gelî yara, Li mêrgan bûye xîsar e.. Buhar borî û av kêm bûn, Hizar bexçe li ber dêm bûn, Payîz dahat û gul kêm bûn, Weşandin belkêt minxar e.
Yeni bir güncelleme ile geldim
Bayağıdır böyle güncelleme yapmaya gelmiyordum. Özledim yaa. Neyse aslında buraya kötü bir haber ile geldim. Yani benim ile alakalı ve kitap ile tabiki de. Şafak Vurgunu kitabını ben zaten ilk çıktığında okuyacaklarım listesine eklemiştim. Ve en baştan şunu söyleyeyim ki aynı yazardan Kazazede serisini okudum bitirdim. Ve asker temalı olarak favori serim. Yani yazarın yazım dilini flan seviyorum. Gelelim asıl meseleye: Ben yazarın bu kitabını yarım bıraktım. Ve benim için çok büyük bir hayal kırıklığı oldu. Konusu, karakterler her şey mükemmeldi. Ama ben okurken o kadar bunaldım ve sıkıldım ki. Daha fazla devam etmek istemedim. Çünkü kendimi biliyorum eğer devam etseydim direkt rs ye girerdim. Ama gerçekten bu duruma çok içerlendim. Kitabı yarım bırakmamın üzerinden iki gün geçti nerdeyse ama ben hala neden bu kitabı okuyamadığımı anlayamıyorum. Neyse buradan size sıkı bir okur tavsiyesi: Okuyamadığınız, akışına kapılmadığınız bir kitabı asla okumaya çalışıp da kendinizi iyice zorlamayın. Hoşça kalın kitapla kalın Bye
Ji ber girtîgeha çavên te, jîyan li min bûye sedema herba dil û heşê min
O zaman sana bye, Adımı sakız gibi geveleme lütfen