....Bir şeyler eksiliyor...
Cümleler eşliğindeki sesler
Dost dudaklarda yitirdiğimiz adlar...
Her mevsimi özler mi insan bir maviye takılı kalırken
Mevsim kış,
geldi baharın sonu
Üşüyorum,
Üşüyorsan bil ki hala sendeyim....
-Bykuss-
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...tut ki sen bir şiiri çok iyi yazsan
ya da çok iyi bir şiir yazsan
bir saatin aralıksız işleyişi
bir çocuğun bir sokak kedisini sevişi
bilmem ki sanki güzel bir akşam gibi
onun için her akşamı iyi yaşamalıyım
yani kıskanılan onu
demek istediğim hepsi...