📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biz hayatı yaşarken ruhumuza, psikolojimize çeşitli dargeler alıyoruz. Bu yaralar belki zamanla iyileşiyor. Ama o yaraların izleri belki hiçbir zaman geçmiyor.
Biz istesekte istemesekte hayat devam ediyor ve bizim güçlü olmamız gerekiyor.
Hani deriz ya ''Her güzel şeyin sonu var.'' diye;
Her kötü şeyinde bir sonu var aslında. Çünkü her şeyin bir sonu var:)