Ne kadar mutlu olursam olayım inmek istiyorum o ine. Orda acı, mutsuzluk, keder yok. Sadece ben varım. Nasıl oldu bilmiyorum, biri veya bir şey gelip bunları benden çaldı. Aramadım değil bir süre ama inandım artık zilliyetim altında değiller.
Güneş bizimle doğar
Yağmur bizimle yağar
Bizimle coşar deniz
Ateş bizimle yanar
Biz Atatürk gençleriyiz
Sesimiz O’ nun sesi
Bizimle yükselecek
Atatürk Türkiye’si
Sevgimizle,bilgimizle
Ulusumuzun hizmetindeyiz
Andımızla ,coşkumuzla
Ata’mızın izindeyiz 🇹🇷🇹🇷🇹🇷