glory

glory
@cafeamer
kim oldugumdan emin degilim fakat kitap okumayi seviyorum
"En zengin hediyeleri değersiz bulur böyle yürekler, Onları veren sevmez olunca artık."
Sayfa 73·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Okumak kuşkusuz,çok yardımcı oluyordu bana. Heyecanlandırıyordu beni,haz ve acı veriyordu bana."
Sayfa 59
"Aptaldır insanoğlu,hem de inanılmaz derecede...Yani,hiç de aptal olmasa bile,o derece nankördür ki ,aramakla bir eşini daha bulamazsınız."
Sayfa 34
"Fazla bilinçli olmak bir hastalıktır."
Sayfa 14
"Görünürde her zaman gülümsüyor olsam da içeride çaresiz bir mücadeleyle debeleniyordum,bir ipte yürüyordum,ter içindeydim."
Sayfa 15·Kitabı okudu