glory

glory
@cafeamer
kim oldugumdan emin degilim fakat kitap okumayi seviyorum
"Dünyada ne adamlar var, yüzü insan,içi odun.Neyse."
Sayfa 19·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ancak hayat dediğin nedir ki? Anlaşılmaz bir sır.Kurduğumuz düzen hep öyle sürüp gidecek sanırız.Birden ip kopar, ışık söner,her şey darmadağın olur."
Sayfa 12·Kitabı okudu
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,gene aynı şekilde,fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim.Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu,benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
Sayfa 155·Kitabı okudu
"Deli gibi değil,gayet aklı başında olarak seviyorum..."
Sayfa 132·Kitabı okudu
"Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım."
Sayfa 88·Kitabı okudu