📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
8.5/10
Akıcı ve sürükleyiciydi. Yer yer harry potterdan esinlenilmiş gibi hissettiğim oldu ama rahatsız edicek şekilde değil, harry potter ı çok sevdiğim için de olabilir yüzümde ufak bir gülümseme oluşturdu bu kısımlar. Favori karakterim kesinlikle Silas’tı. Silas’a ayrı kitap gelse direkt alır okurum. Bunlar haricinde kitabın genel havası da çok hoşuma gitti. Kütüphaneler, büyü kitapları, kitapların konuşması bana farklı ve güzel hissettirdi. Çok büyük bir beklenti oluşturmazsanız kitaba karşı gayet keyif alırsınız.
“Ne diyorsun sen küçük; babanı mı öldüreceksin?”
“Evet, yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek, Buck Jones’ın tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek… ve bir gün büsbütün ölecek.”