Geçen sene Beyoğlu’nun yokuşlu sokaklarında yürürken tesadüfen Masumiyet Müzesi karşıma çıktı. Demek o ünlü müze buradaymış dedim. İçeri girmek istedim ama durup “Kitabını okuyup sana geleceğim söz” dedim. Tam bir sene sonra İstanbul’a taşındım ve işte şimdi sözümü tutmaya başlıyorum !
Kitap okuyamadığım aylarım geçtikten sonra böyle enfes bir geri dönüşten fazlasıyla mutluyum.