“ İşte bu düşünceye bir türlü boyun eğemiyorum. İnsan neden dilediği gibi,kendi seçme hakkını kullanarak ona bir anlam vererek arayamaz ölümü ? Bunu yapamaz da ölmeyi bekler elleri bağlı ? Neden ? “
“En beylik, en umutsuz anlamıyla bir enayiyim ben. Nasıl yaşayacağını bilemeyen,ahlaki olgunluğa ulaşmamış,kendini bir şey sanan,intihar düşüncesinden bir şeyler uman,ama bunu gerçekleştiremeyen bir adam.”