"Şu hayatta beni çok şaşırtan ayrılıklar, başlangıçlar ve ilişkiler gördüm. İnsanlar gördüm bin yüzlü. Her yüzü ayrı kördüğüm. Sabah kime ne kötülük yapsam diye uyanan, akşam üzdüğü insanları düşündükçe mutlu olan ve insan olduğunu unutan insanlar. Kimine acıdım, kimine kızdım. Ama çoğunlukla gözümde birer zavallıdan öteye geçemediler."
"Size değer veren, gözlerinize sevgiyle bakan ve varlığınızla mutlu olan insanlar şu hayatta çok nadir çıkıyor karşımıza. Zor bulunan insanları ne olur kaybetmeyin. Kıymetlerini bilin ve varlıklarına her gün şükredin."
"Aşkın orta yolu yoktur; o, ya mahveder ya da kurtarır. Bu ikilemden ibarettir insanın bütün kaderi. Ya kurtuluş, ya batış; hiçbir alınyazısı bu ikilemi aşk kadar amansızca koymaz ortaya. Aşk, eğer ölüm değilse, hayattır. Hem beşik hem de tabut."