Bir zanaat hakkında ne bildiğinizi anlamanın en iyi yollarından biri, onu bir bilgisayara yaptırabilecek kadar açık şekilde ifade etmek, yani programını yazmaktır.
Kendi kuralları içinde insandan tamamen bağımsız işleyen fakat anlaşılır olan deprem gibi bir doğa olayını Tanrı'ya yıkarak O'nu bebek katili durumuna sokanlar acaba hiç kendi inançları çerçevesinde bile küfre girmiş olabileceklerini düşündüler mi?