24 Haziran 2026, İstanbul / Üsküdar
Harmonia, Bugün güneş yine o kibirli tepelerin ardında batıyor. Odama sızan bu kızıl ışıklar, şanlı Boğaz’ın sularında yanan yakutlar gibi. Ama içimdeki karanlığı aydınlatmaya yetmiyor. Herkesin hayranlıkla izlediği bu manzara, senin yokluğunda üzerime çöken devasa bir yükten başka bir şey değil. Kız Kulesi’ne baktım az önce, deryanın ortasında nazlı ve ulaşılmaz bir canan gibi duruyor. Tıpkı senin gibi Harmonia; çok yakın ama bir o kadar dokunulmaz. Galata Kulesi ise hasretle feryat eyler durur aşkın yollarında, asırlardır süren bir uykusuzlukla şehri izler. Tıpkı benim gibi. Çamlıca bir taht-ı revanmış da cihanı seyreylermiş, Köprü bir altın gerdanlık gibi bağlarmış iki canı... Varsın bağlasın Harmonia, bizi birbirimize bağlayan o görünmez, o acıtan bağ kadar güçlü mü sanki o demir yığını? Deniz, sırr-ı aşkı gizleyen ulu bir ayna. Martılar gökyüzünde feryat figan eyler, yari gözler. Ben de seni gözlüyorum Harmonia, her mektup satırında, her nefeste. Ey nâzenin şehir, sendedir güzelliğin en can yakanı. Benim o ürkek ve yaralı kalbim, ancak senin adını taşıyan o evrensel uyumla, seninle coştuğunda anlam kazanıyor. Sana aşık olmayan, senin bu asil ruhuna dokunmayan bir gönül, şu fâni alemde ezeli ve ebedi olanı nasıl bilebilir? Mektubumu okurken derin bir nefes al Harmonia, çünkü benim buralarda nefesim kesiliyor. Adem zengin #mektup #istanbul#Üsküdar#camlıca m.youtube.com/watch?v=QjyWPko...
Alıntı
Hüseyin Korkankorkmaz & Kime Ne
youtu.be/eLk2li35rrY?si=... İkrâr verdim bir gülyüzlü canâna Canân benim, o can benim kime ne Yollarımı uğratmadım gümâna İkrâr benim, imân benim kime ne? İkrârımla müptelâyım, deliyim O bende, Hak bende, ben de onun kuluyum Deryaya akarım âskın seliyim Deryâ benim, ummân benim kime ne ?
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey saki Nasıl da Kadehime zehr dökmekten usanmıyorsun Ben ki canan'ın kanını içmişim Başka zehr'e susar mıyım sanıyorsun? Ey saki Durmadan doldur kadehime Eğer kan varsa testilerinde Başka zehr kesmez beni biliyorsun Ey saki Ben, gönlümün sarayında, Nice sultan devirmişim. Sözlerin hançeriyle Aşk-ı yüreğimden kesmişim. Şimdi sun o acı içkiyi bana Serhoşluktan delirmişim..
•| Azraile can vermezdim, Cânan aldı canımı.
"Bugün hayatının en önemli günü. Hala nefes alabildiğin, hala hayret edebileceğin, hala yeni bir şeyler öğrenebileceğin, hala fikrini değiştirebileceğin, hala hayal kurabileceğin bir gün olduğu için... Kıymetini bil..." Sinan Canan