“Sanki yürüdükçe anlayabilirmişim gibi, farkına varabilirmişim gibi belirsiz bir beklenti. Aradığım şeyin aslında içimde olduğu ve yürüyüş yoluyla ortaya çıkabileceğine dair belirsiz bir umut…”
“ Ruhumun neden bu kadar sıkılmış olduğunu bulabilmek için önce bir yürüşe çıkmak isterim. Çoğu zaman yürümenin bana yardımı dokunur. Eğer yürüyüşün iyi geldiğini hissediyorsam, çok büyük bir sorun yok demektir. Yani, sebebini aramama gerek kalmaz. Bu yüzden, ne zaman göğüs kafesimde bir boşluk hissetsem ya da içimi bir sis tabakası kaplasa, yürüyüşe çıkarım yürüyüş hem bu boşluğu doldurur hem de şişen içimi boşaltmamı sağlar. Her şekilde bana iyi gelir.”