1984 adlı eser distopik eserler seven insanlar için vazeçilmez ve okunması gereken 1 numaralı eser olmasıyla bilinir. Beni en çok çeken tarafı da alegorik anlatısı olmasıdır. Düşünmeyi ve hayal etmeyi çok severim ve 1984 bunun tamamını karşılıyor.
Çok beğendim. 1 dilek hakkım olsaydı eğer kitaplarla ilgili, dostoyevski'nin bütün kitaplarını ve karakterlerini zihnime kazımak isterdim. Çok büyük insanson Dosto.