Ben eylülü severim.
Usuldan yağmurları.
Kitap kokan odaları.
Pencereden uçuşup, masama konan yaprakları..
Fincanda mis gibi kokan kahveyi.
Gri bulutların arkasında saklanan nazlı güneşi.
Hüzünlü Eylül şiirlerini...
Göç etmeye başlayan kuşları.
Uykuya hazırlanan tabiatı.
Hafiften esen ılık rüzgârları..
Eylülü hatırlatan şarkıları.
Omuzlara atılan ince şalları.
Bahçedeki solgun, boynu bükük gülü..
Kısaca;
Severim ben eylül'ü...🍂