Hani geçmiş diyoruz ya; aslında hiç birşey geçmiyor. Orada öyle bekliyor. Ufacık kıvılcımla, yine aynı yerden yeniden sızlıyor..Zaman; iyileştirmiyor. Sadece yaralarımız şekil değiştiriyor. Sinsince bekliyor aslında. Kaldığı yerden yeniden acıtmaya..🍂🖤