📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ekvador'un başkenti Quito'ya ilk kez 1968 yılında gitmiştik. Uçak inişe geçtiginde ğördüğüm, pistin yanına dizilimiş harap haldeki kulübeler beni çok şaşırtmıştı.Otobüs bizi Quito'nun beş yıldızlı oteli InterContinental'a bıraktı. Burası sefalet denizinin ortasında lüks bir adaydı.Deprem bilimci bir Texaco danışmanı bizi otelin en üst katındaki restoranda yemeğe davet etti....Martinisini şehre doğru kaldırdı. "En başta orduyu kontrol ediyoruz. Maaşlarını ödüyoruz ve ekipman alıyoruz. Arazilerinde sondaj kulesi açmamızı istemeyen yeriilere karşı bizi koruyorlar .
Bu kitap ET olarak, ufak bir grubun parçası olduğum zamanın itiraflarıdır. Benzer roller üstlenmiş insanlar artık çok daha güçlüdür. Üstü kapalı unvanıarı vardır: Exxon, Walmart, General Motors ve Monsanto gibi Fortune 500 şirketlerinin koridorlarında dolaşırlar. ET sistemini şahsi çıkarları için kullanırlar.