Orman bende iç huzuru ve ferahlık hissi uyandırmıştı. Bu duygu ile bütün üzüntülerim yok oluyor, tatsız şeyleri unutuyordum. Aynı zamanda Ben de kendine has bir uyanıklık duygusu da gelişti. işitme ve görme duyuları keskinleşiyor, belleğim daha hassaslaşıyor, izlenim hazinem derinleşiyordu.