Dostluk, kardeşlik, pişmanlık ve akıp giden zaman... Spoiler vermeden kitabı incelemem gerekirse öncelikle en başta yazdığım kavramların yoğun olarak işlendiği bir kitap. En başta üslubuna alışmaya çalışacaksınız, farklı isimleri algılamaya çalışacaksınız biliyorum ama bir sayfadan sonra kendinizi olayın içinde bulacağınızdan eminim. Bu olayların içinde yeri gelecek ağlamaklı olacaksınız yeri gelecek sinirleneceksiniz ama kitabı bitirdiğinizde çıkaracağınız dersler, hissettiğiniz duygular ve bakış açınız bir miktar değişecektir. -genişleyecektir- Şimdiden iyi okumalar. :)