Ne kadar okuduğun değil ne kadar dolduğunuz önemlidir. 100 kitap okuyup ruha ve yaşantıya uyarlamadan okumaktansa 10-20 kitap okuyup dolu dolu kendimizi geliştirmek daha önemlidir.
Şunu öğrendim ki balıkların çoğu yaşlanınca ömürlerini boşuna geçirdiklerini söyleyip yakınırlar. Sürekli sızlanıp herkesten şikayet ederler. Ben bilmek istiyorum, hayat gerçekten bir avuç yerde durmadan dönüp durmak, sonra da yaşlanıp ölüp gitmek mi yoksa bu dünyada başka türlü yaşamak da mümkün mü?