ben şehid-i badeyem dostlar demim yad eyleyin
türbemi meyhane enkazile bünyad eyleyin
gaslolunmaz ma ile gerçi şahidan-ı vega
yıkayın meyle beni bir mezheb icad eyleyin
kabrime kandil için bir köhne sagar vakfeyleyin
şu'le-i nar-ı arakle ruhumu şad eyleyin
türbedar olsun bana bir rind-i meyhar-ı garib
nezr-i serhoşan ile ol pire imdad eyleyin
neyle meyle bir alay mahbub ile her dem gelin
bezm-i cem ayinini kabrimde mutad eyleyin
her gelen mestan u rindan ise gelsin türbeme
gelmesin sufi vü zahid tard u ib'ad eyleyin
yadigar olsun bu nazmım evliya-yı sagare
per açıp gitti rıfat ardınca feryad eyleyin
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan hep kendisini yürekli sanır. İçine bir korku düşünce de bunu olağan saymaz. Kahrından ölür, delirir. Neden korkuyorum diye, aklını oynatır. Korku insanoğlunun yüreğine işlemiştir, bunu bilmez. İnsanoğlu salt korkudur, bunu bilmez. Bilmez de kendine yediremez korkuyu.
Bir insan ne kadar yürekliyse, o kadar korkaktır. Ya da bir insan ne kadar korkaksa o kadar yüreklidir. Bunun böyle olduğunu bir insan ancak seksenine geldiğinde anlar.