Kitap harika başlamıştı fakat ne olduysa sonu aceleye gelmiş gibi bir anda hızlandı ve bitti. Aslında güzel ve etkileyici bir hikaye ama işleyiş konusunda bir takım sıkıntılar olduğunu düşünüyorum naçizane.
164 sayfa içerisinde hem aşık olup hem lanet edip hem sevinebilir mi insan? Sebahattin Ali bu usta eserini yazarken bu duygularını gerçekten hissetmiş olmalı ki böylesine muhteşem bi eser ortaya çıkmış.