cansu

cansu
@cansu666
Kitap okuma günlüğüm
"On sekizinci yüzyılda doğru denilen şeylere bugün kimse inanmıyor. Öyleyse neden bu yüzyılın güzel dediği şeylerden hâlâ tat almamız isteniyor?"
Sayfa 162 - Otodidakt·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendi gemişimi elinde tutamamış olan ben, bir başkasının geleceğini kurtaracağımı nasıl umabilirdim?
Sayfa 143·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Aradan zaman geçmiş olduğundan insan doğru yargılara varır, karşılaştırmalar yapar, üzerinde düşünür.
Sayfa 108·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Herhangi bir şeyi anlamak istediğimizde, tek başımıza onun karşısında dururuz, kimse yardım etmez; dünyanın tüm geçmişi işe yaramaz olur.
Sayfa 107·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Hayatımla ilgili bildiğim her şeyi, kitaplardan öğrendim gibi geliyor.
Sayfa 100·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular