"Ey kör! Aç gözünü de düşlerden uyan. Simurg'u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör. Kaf Dağına varamasan bile hiç olmazsa evinden çıkıp kırlara açıl; böcekleri, kuşları, çiçekleri ve tepeleri seyret. Bırak dünyanın haritasını yapmayı! Daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy. Gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam Dünya'nın kendisini hiç görebilir mi?"
İhsan Oktay Anar
'📸
Bizim dünyamızdaki tek ilerleme daha fazla acıya doğru olacak.Eski medeniyetler sevgi ve adalet üzerine kurulduklarını iddia ediyorlardı. Bizimkiyse nefret üzerine kuruludur.