Kötülüğe karşı ilgisiz ol.İlgisizlik ,kayıtsızlık demek değildir-unutma.Bunlar zor fark edilen farklılıklardır.İlgisizlik ,kayıtsızlık anlamına gelmez.Gözlerini kapatmak anlamına gelmez ,çünkü gözlerini kapattığında da bir görüşün olur ,bir tutum içine girersin.Canını sıkma anlamına da gelmez ,çünkü böyle bir durumda fark edilmeyen bir kınama vardır.İlgisizlik sadece var değilmiş gibi ,orada değilmiş gibi davranmaktır.Hiçbir tutum geliştirmemek demektir.Sanki hiç olmamış gibi davranmaktır.