Geri dönmek, gitmekten daha kötüdür, sadece yorgun olduğunuz için değil, aynı zamanda asansöre geri dönüş yolculuğunun biraz yokuş yukarı olmasındandır.
Düşünüyorum ki, eğer şeytan yoksa ve yok olduğuna göre onu insan yaratmışsa, o hâlde muhakkak onu kendine benzer olarak, kendisini örnek alarak yaratmıştır.