📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nietzsche adı geçtiği için uzak durmuştum. Ama sürükleyici bir romandı. Romanın sonunda ne kadar kısmı kurgu olduğu açıklanmış. Kırkını aşmış bir doktorun geçen yıllarını ve hayatını sorgulamasını anlatıyor. Finalinde herkes mutlu olsun diye bir çabalama varmış hissi uyandırdı.
Okumakta kısmen zorlandım. Daldan dala atlayan, zor bir anlatım şekli var. Betimlemeler garip “arabanın arkası hiç bir şeyden haberi olmadığını anlatmaya çalışan köy budalasının ağzı gibi açıktı”. Bir satırdan diğerine konu aniden değişiyor. Beğenmedim. Sadece yarım bırakmamak için okudum.
Mezbaha No:5Kurt Vonnegut · April Yayıncılık · 20152,153 okunma