"Bu olamaz, iyilik ve kötülük, iyi olan ve kötü olan her zaman bir arada bulunur. Bence hiçbir şey mutlak iyi ya da mutlak kötü değildir," diye ekledi mütevazı bir tavırla.
İyi biliyorum ki yanılıyorum, benimsetilmesi tanınması gereken sınırlar vardır. Yaratırsa böyle yaratır insan. Ama sevmenin sınırı yoktur ve ben her şeyi kucaklayabildikten sonra, iyi sarılamasam da ne çıkar?