a s l i

a s l i
@catasl
Her birimiz kusurlu olduğumuzu bildiğimiz için , birbirimize yardım etmeye çalışırız.
Sayfa 130·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
… herkes mutlu gözüküyordu. İçimi tanıdık olmayan bir yalnızlık duygusu kapladı, çünkü bu görüntünün dışındaki tek kişi benmişim gibi hissediyordum.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Edebiyat
Yalnızlığı kimse o kadar sevmez. Sadece arkadaş edinmek için çaba harcamıyorum. Sonu hayal kırıklığı oluyor.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Edebiyat
Bana olan sevginle beni mutlu ediyorsun, sen olmasan yaşayamazdım.
1000Kitap