Beynin olumsuza daha yatkın. Yani kötü şeyleri tutuyor, iyi şeyleri kaçırıyor.
Güzel bir şey yaşarsın, birkaç saniye sürer geçer. Ama kötü bir şey...
günlerce aklında döner. Ve sonra insan ben neden böyleyim? diye kendine yükleniyor.
Bunu değiştirebilirsin. İyi anları bilerek büyütmek.
Yani mesela güzel bir an yaşadın… normalde geçip gidiyor. Ama o anı biraz tut, hisset, içine işlemesine izin ver. Çünkü beyin tekrarlarla öğreniyor.
Küçük ama uygulanabilir.
Dayanıklılık doğuştan gelen bir şey değil, inşa edilen bir şey. Her gün çok küçük bir şey yap ve zamanla bambaşka biri olacaksın.
İyi hisler kendiliğinden kalıcı olmuyor, onları tutmayı öğrenmek gerekiyor.