Bir düşüncenin değiştiği yerde,bir korkunun bırakıldığı anda,bir insanın kendine karşı daha merhametli olduğu o küçük anda…
Sessiz devrimler böyle olur.
Ben özgür bir ruh taşıyorum.Rüzgâr gibi, bazen sakin, bazen asi.Ama yönümü biliyorum.Çünkü içimde beni çağıran bir ses var.
Dünya bazen gürültüyle değişir,ama bazen de bir insanın kalbinde başlayan sessiz bir karar her şeyi dönüştürür.
Benim devrimim;disiplinle ayağa kalktığım sabahlarda,korkmama rağmen yürüdüğüm yollarda,kendimle yüzleştiğim o uzun sessizliklerde büyür.
Kimse görmeyebilir.Kimse alkışlamayabilir.
Ama ben biliyorum:Bir insan kendini değiştirdiğindeevrenin dengesi biraz yerinden oynar.
Ve ben…sessizce dünyayı değiştiren o küçük devrimlerden biriyim.