Ama insanlar kendilerini iyi hissettikleri zaman bile, genellikle çalışmamayı çalışmaya yeğleyeceklerini, işyerindeki moti vasyonlarının düşük olduğunu söylüyorlar. Bunun tersi de doğru: Zar zor kazandıkları boş zamanlarından zevk almaları gerektiği halde, in sanlar genellikle bu gibi zamanlarda şaşırtıcı bir şekilde morallerinin bozuk olduğunu bildiriyorlar; ama yine de daha fazla boş zaman iste meye devam ediyorlar.